REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI BILLETERKA
obowiązuje od 5 marca 2024 r.
- Usługodawca - firma świadcząca usługę, czyli COMP S.A. ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS 0000037706, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał Zakładowy: 13 654 105zł w całości wpłacony, REGON 012499190, NIP 522-00-01-694. Strona www usługi - https://system.billeterka.pl, adres e-mail - info@billeterka.pl
-
Usługa Billeterka - zwana dalej Usługą, jest to usługa elektroniczna, udostępniana za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej, zalogowanej na stronie https://system.billeterka.pl, która, dzięki zainstalowanemu na serwerach Usługodawcy oprogramowaniu, daje przedsiębiorcy prowadzącemu działalność polegającą na świadczeniu usług przewozów pasażerskich, który korzysta z współpracującej z Usługą kasy fiskalnej, możliwość uzyskania w każdym czasie, dostępu do funkcjonalności Usługi.
Funkcjonalność Usługi to m.in:
- definiowanie przystanków, linii oraz kursów
- definiowanie rozkładów jazdy
- definiowanie cenników biletów jednorazowych i miesięcznych
- dodawanie pasażerów dla potrzeb sprzedaży biletów miesięcznych
- generowanie zamówień biletów miesięcznych dla pasażerów, ich wysyłanie poprzez SMS i/lub mail
- raportowanie sprzedaży biletów oraz przejazdów
- raportowanie ulg zastosowanych przy sprzedaży biletów
- generowanie zestawień ulg dla Urzędów Marszałkowskich
- uruchomienie własnego serwisu internetowego do sprzedaży biletów konfigurowanego przez Usługobiorcę w module sprzedaży online, którego funkcjonalność została szczegółowo opisana w § 6.
Elementem usługi jest aplikacja Novitus Billeterka instalowana na współpracującej z Usługą kasie fiskalnej Novitus Next Pro. Funkcjonalność aplikacji na kasie to m.in:
- pobieranie z systemu billeterka.pl kursów z listą przystanków i cennikiem
- sprzedaż biletów jednorazowych i miesięcznych
- raportowanie sprzedaży biletów, przejazdów i udzielonych ulg do systemu billeterka.pl
- Platforma sprzętowa - infrastruktura techniczna, w tym serwery, oprogramowanie, systemy operacyjne i inne peryferia oraz programy, na których zainstalowane jest oprogramowanie Usługi, dzięki której możliwe jest świadczenie Usługi. Platformą sprzętową administruje Usługodawca.
- Kasa - kasa Novitus Next Pro z zainstalowaną aplikacją Novitus Billeterka.
- Usługobiorca - przedsiębiorca prowadzący działalność polegającą na świadczeniu usług przewozów pasażerskich wykorzystujący w swojej działalności Kasy, współpracujące z Usługą i korzystający z Usługi pod własne potrzeby w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, a także opłacający Abonament za pośrednictwem platformy usług płatniczych dostarczanych przez Operatora Płatności.
- Użytkownik - Usługobiorca lub osoba uprawniona przez Usługobiorcę do korzystania z Usługi, poprzez przekazanie indywidualnego loginu i hasła do korzystania z Usługi.
- Moduł sprzedaży online - funkcjonalność dostępna w usłudze billeterka, dzięki któremu Usługobiorca może uruchomić własny serwis internetowy do sprzedaży biletów.
- Serwis Internetowy - strona internetowa w domenie billeterka.pl uruchomiona przez Usługobiorcę w module sprzedaży online, która umożliwiająca Pasażerowi wyszukanie kursów realizowanych przez Usługobiorcę oraz zawarcie umowy przewozu poprzez zakup Biletu na określony kurs.
- Pasażer - osoba fizyczna, która zawiera umowę przewozu z Usługobiorcą, przy użyciu usługi billeterka, w tym również poprzez serwis internetowy uruchomiony przez Usługobiorcę.
- Operator Płatności - firma posiadająca uprawnienia w zakresie obsługi płatności elektronicznych, która za pomocą własnej platformy płatności obsługuje płatności elektroniczne, posiadając uprawnienia Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych i działając w charakterze krajowej instytucji płatniczej, z którą COMP zawarł umowę i która obsługuje płatności związane z regulowaniem Abonamentu przez Użytkownika.
- Abonament - miesięczna opłata, którą wnosi Usługobiorca na rzecz Usługodawcy za korzystanie z Usługi. Opłata jest naliczana od każdej Kasy, która jest podłączona do Usługi.
- Formularz rejestracyjny - formularz dostępny na stronie Usługi, który wypełnia tylko i wyłącznie Usługobiorca (właściciel przedsiębiorstwa Usługobiorcy lub osoba uprawniona do reprezentowania przedsiębiorstwa na podstawie odrębnych przepisów i ujawniona w KRS bądź w CEIDG), poprzez podanie indywidualnego adresu e-mail i hasła oraz wszelkich danych Usługobiorcy niezbędnych do wystawienia faktury.
- Cennik - publikowane na stronie www.billeterka.pl aktualne ceny Abonamentu. Cennik może ulegać zmianie i podlegać okresowym promocjom. Zmiany cennika powodujące wzrost cen Abonamentu dla Usługobiorcy będą publikowane na co najmniej miesiąc przed datą ich obowiązywania.
- Umowa - porozumienie Usługodawcy i Usługobiorcy, na mocy którego Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia Usługi a Usługobiorca do opłacania Abonamentu zgodnie z Cennikiem. Warunki Umowy określa § 2 niniejszego Regulaminu.
- PayU - operator płatności z którym Usługobiorca zawiera umowę w zakresie obsługi płatności od klienta za przewozy zamówione przy użyciu serwisu internetowego.
- Usługobiorca dokonuje rejestracji po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i oznaczeniu/akceptacji wszystkich oświadczeń wg klauzul określonych w Formularzu rejestracyjnym.
-
Momentem zawarcia Umowy jest spełnienie łącznie następujących warunków:
- wypełnienie Formularza rejestracyjnego i złożenie oświadczeń o których mowa w §4 niniejszego Regulaminu,
- zalogowanie się na stronie Usługi https://system.billeterka.pl,
- zapłata pierwszego Abonamentu.
- Po dokonaniu rejestracji, Usługobiorca uprawniony jest do okresu testowego Usługi tj. do sprawdzenia jej funkcjonalności w okresie do końca bieżącego miesiąca kalendarzowego licząc od daty rejestracji.
- Po upływie okresu testowego, warunkiem koniecznym do korzystania z Usługi jest stałe opłacanie Abonamentu zgodnie z Cennikiem, z góry, w miesięcznych okresach rozliczeniowych. W dniu zapłaty pierwszego Abonamentu zostaje zawarta Umowa o korzystanie z Usługi na czas nieokreślony, zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu.
- Użytkownik może zwiększyć ilość Kas, które współpracują z Usługą, opłata za nowo podłączone kasy będzie naliczana od kolejnego okresu rozliczeniowego. Analogicznie użytkownik może również zmniejszyć ilość Kas, przy czym zmniejszenie opłaty nastąpi również od kolejnego okresu rozliczeniowego.
- Kasy, które współpracują z Usługą są rozróżniane po numerze unikatowym urządzenia.
- Płatność Abonamentu następuje z góry, na podstawie zawiadomienia (faktura proforma) przesłanego przez Usługodawcę na adres e-mail Usługobiorcy, podany w Formularzu rejestracyjnym lub określony w profilu użytkownika dostępnym po zalogowaniu się do Usługi. Zawiadomienie określa wysokość Abonamentu na kolejny okres rozliczeniowy, formę i termin płatności.
- Niezapłacenie Abonamentu w terminie oraz w formie określonej § 4 pkt. 5 Regulaminu, skutkuje wyłączeniem dostępu do funkcjonalności Usługi.
- W sytuacji, gdy Usługobiorca spóźni się z zapłatą Abonamentu za dany miesiąc kalendarzowy, nie później jednak niż do końca danego miesiąca kalendarzowego, spóźnienie takie nie ma wpływu na kontynuację Umowy na warunkach określonych w niniejszym paragrafie.
-
Brak zapłaty Abonamentu za dany miesiąc jest równoznaczny ze złożeniem przez Usługobiorcę oświadczenia o natychmiastowym rozwiązaniu Umowy, ze skutkiem na pierwszy dzień okresu rozliczeniowego, za który Abonament nie został opłacony. Brak zapłaty Abonamentu skutkuje wyłączeniem usługi i zablokowaniem konta Usługobiorcy jednak bazy danych Usługobiorcy, przechowywana będzie przez okres 6 miesięcy od dania rozwiązania umowy. W tym okresie możliwe jest ponowne uruchomienie usługi
z dostępem do danych, po wcześniejszy uiszczeniu przez Usługobiorcę opłat:
- Za przywrócenie dostępu do konta w wysokości 50 zł
- Za przechowywanie danych tj. 19,90 zł za każdy pełen miesiąc przechowywania od każdej fiskalnej kasy zarejestrowanej w systemie billeterka na koncie Usługobiorcy
- Chęć przywrócenia dostępu do danych Usługobiorca zgłasza Usługodawcy mailowo na adres billeterka@novitus.pl. Wniosek zostanie rozpatrzony przez Usługodawcę w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
- Po okresie 6 miesięcy od dnia rozwiązania umowy przywrócenie bazy nie będzie możliwe. W takim przypadku Usługobiorca będzie mógł ponownie korzystać z Usługi, jednak procedura związana z warunkami ponownego zawarcia Umowy jest tożsama jak w punkcie 2 niniejszego paragrafu, z wyłączeniem okresu testowego, który przysługuje wyłącznie przy pierwszym zawarciu Umowy.
- Po dokonaniu płatności Abonamentu lub opłaty za przywrócenie dostępu do danych oraz i za przechowywanie danych wystawiona zostanie przez Usługodawcę faktura w formie elektronicznej. Faktura udostępniana jest przez Usługodawcę w panelu Mój Profil-Płatności i Faktury w formacie PDF, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, a informacja o wystawieniu faktury elektronicznej wysyłana jest Usługobiorcy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w Formularzu rejestracyjnym lub określony w profilu użytkownika dostępnym po zalogowaniu się do Usługi.
- Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
- Momentem doręczenia faktury elektronicznej jest moment otrzymania przez Usługobiorcę informacji o umieszczeniu i udostępnieniu faktury w Panelu Administracyjnym Usługi.
- W przypadku konieczności pobrania faktury korygującej Usługobiorca zobowiązany jest w Panelu Administracyjnym Usługi zaznaczyć pole potwierdzenia pobrania dokumentu. W systemie Usługi zostanie zapisana informacja o dacie i godzinie pobrania dokumentu. Informacja ta będzie dostępna dla Usługobiorcy po zalogowaniu się do Panelu.
- Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Ze strony Usługobiorcy, brak zapłaty Abonamentu skutkuje wypowiedzeniem umowy zgodnie z pkt. 10 niniejszego paragrafu. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym wypowiedziano Umowę. Wypowiedzenie Umowy przez Usługodawcę następuje w formie elektronicznej na adres mailowy podany w Formularzu rejestracyjnym lub określony w profilu użytkownika dostępnym po zalogowaniu się do Usługi.
- Usługodawca zapewnia ciągłość świadczenia Usługi na rzecz Usługobiorcy.
- Usługodawca zapewnia terminowe przesyłanie zawiadomień o których mowa w § 2 pkt. 7 Regulaminu, w celu umożliwienia prawidłowej zapłaty za Usługę. Z uwagi na automatyzację procesu płatności, jedyną formą płatności jest forma określona w § 4 pkt. 5 Regulaminu.
- Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo danych Usługobiorcy, zgodnie z warunkami określonymi w § 6 niniejszego Regulaminu a także zgodnie z Zasadami przetwarzania danych osobowych oraz Polityką Prywatności i plików cookies.
- Usługodawca zapewnia obsługę transakcji płatniczych realizowanych za pośrednictwem Operatora Płatności.
- Usługodawca przekazuje Usługobiorcy wszelkie istotne informacje dotyczące Usługi poprzez stronę www.billeterka.pl.
- Usługodawca zapewnia przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji składanych przez Usługobiorcę. Reklamacje winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres info@billeterka.pl. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od ich zgłoszenia.
- Usługodawca zapewnia Usługobiorcy wsparcie i pomoc w zakresie korzystania z Usługi, poprzez odpowiednie materiały szkoleniowe udostępnione na stronie billeterka.pl oraz bezpośrednio na stronie Usługi.
- Usługodawca podejmuje wszelkie niezbędne działania tak dla ochrony danych Użytkowników jak i wszelkich innych danych wprowadzonych przez Użytkowników w okresie korzystania z Usługi.
- Usługodawca informuje, że Usługa korzysta z plików cookies celem prawidłowego działania.
- W przypadku zaprzestania korzystania z Usługi przez Usługobiorcę, Usługodawca zapewnia usunięcie wszelkich danych związanych z korzystaniem z Usługi, w terminie miesiąca od rozwiązania Umowy.
- Usługobiorca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem a także Zasadami przetwarzania danych osobowych oraz Polityką Prywatności i plików cookies.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń:
- Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu a także Zasad przetwarzania danych osobowych oraz Polityki Prywatności i plików cookies.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie Umowy zgodnie z postanowieniami § 2 Regulaminu oraz zgody na regulowanie płatności w formie elektronicznej za pośrednictwem Operatora Płatności.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, zgodnie z postanowieniami § 2 Regulaminu.
- Złożenie powyższych oświadczeń następuje poprzez zaznaczenie właściwych pól w Formularzu rejestracyjnym.
- Usługobiorca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas wprowadzania danych wykorzystywanych do wystawiania faktur za Usługę, za błędnie podane dane odpowiada Usługobiorca.
- Usługobiorca zobowiązany jest terminowo opłacać Abonament w formie elektronicznej przy użyciu platformy obsługiwanej przez Operatora Płatności.
- Funkcjonalność modułu klienci umożliwia Usługobiorcy dodanie Pasażera wraz z jego danymi osobowymi w tym imię i nazwisko, data urodzenia, nr dokumentu uprawniającego do ulgi, nr telefonu i utworzenie dla Pasażera zamówienia biletu.
- Utworzone zamówienie biletu przesyłane jest do Kasy używanej przez Usługobiorcę wraz z danymi Pasażera niezbędnymi do zrealizowania zamówienia i sprzedaży biletu.
- Usługa umożliwia wysłanie SMS z kodem zamówienia biletu na podany nr telefonu Pasażera. Celem realizacji tej funkcjonalności Użytkownik musi dokonać zamówienia i opłacić pakiet SMS, przy czym minimalny pakiet to 100 SMSów. Po dokonaniu płatności, wystawiona zostanie przez Usługodawcę faktura w formie elektronicznej i udostępniana w panelu Mój Profil-Płatności i Faktury w formacie PDF. Aktualna cena pakietu SMS dostępna jest w panelu Mój Profil.
- Za wszystkie podane dane i prawidłowość elementów swojej oferty odpowiada Usługobiorca, który odpowiada także za potwierdzenie złożenia zamówienia Pasażerowi i prawidłową realizację sprzedaży, w tym obsługę reklamacyjną oraz za przestrzeganie praw konsumentów określonych w obowiązujących przepisach.
- Usługodawca udostępnia Usługobiorcy Moduł sprzedaży online, przy użyciu którego Usługobiorca może uruchomić serwis internetowy z pomocą którego dokonywać będzie sprzedaży online biletów bezpośrednio na rzecz swoich Pasażerów. Serwis internetowy umożliwia złożenie przez Pasażera zamówienia na bilet i dokonanie płatności internetowej przy wykorzystaniu bramki płatniczej.
- Formatowanie i ustalenie treści w module sprzedaży online, które widoczne są w Serwisie internetowym należy do Usługobiorcy i ponosi on pełną odpowiedzialność za umieszczanie w nim treści.
- Celem rozpoczęcia sprzedaży online w serwisie internetowym Usługobiorca jest zobowiązany założyć konto i podpisać umowę z dostawcą usług płatniczych, operatorem płatności firmą PayU S.A. Do czasu uruchomienia bramki płatniczej PayU sprzedaż jest zablokowana.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza w module sprzedaży online i skonfigurowania swoich danych niezbędnych do złożenia oferty Pasażerowi takich jak: nazwę strony w domenie billeterka.pl, własne logo, dane teleadresowe, informacje reklamową, miejsca odbioru biletów oraz linie autobusowe, na które chce sprzedawać bilety i zestaw ulg dostępnych dla Pasażera.
- Zamówienia składane przez Pasażerów w serwisie internetowym zapisywane są w menu Raporty - Zamówienia online, a Pasażer otrzymuje numer zamówienia, na podstawie którego Usługobiorca dokonuje sprzedaży biletu na Kasie fiskalnej.
- Za wszystkie podane dane i prawidłowość elementów swojej oferty odpowiada Usługobiorca, który odpowiada także za prawidłową realizację sprzedaży, obsługę reklamacyjną oraz za przestrzeganie praw konsumentów określonych w obowiązujących przepisach.
- Usługobiorca zobowiązany jest przygotować swój regulamin sprzedaży internetowej biletów dla Pasażera informując go o sposobie zawarcia umowy, sposobie płatności oraz procesie zakupu i składania reklamacji oraz o zasadach przetwarzania danych osobowych Pasażera. Usługobiorca może skorzystać z wzoru regulaminu umieszczonego w zakładce modułu sprzedaży online ale ma obowiązek dostosować go do indywidualnych potrzeb i przepisów obowiązujących Przewoźników.
- Usługodawca odpowiada za błędy w oprogramowaniu i poprawność świadczonej Usługi.
-
Usługodawca dokłada starań, aby zapewnić Usługobiorcy dostępność Usługi bez przerw przez cały okres trwania Umowy, jednak w przypadku wystąpienia przerw w dostępie do Usługi, Usługobiorca może dochodzić rekompensaty w postaci rabatu na Abonament na kolejny miesiąc wg poniższych zasad:
- w przypadku ciągłej niedostępności Usługi dłużej niż 8h w ciągu miesiąca - rabat na Abonament, w wysokości 50% Abonamentu za okres, w którym nastąpiła przerwa w dostępie do Usługi.
- w przypadku ciągłej niedostępności Usługi dłużej niż 24h w ciągu miesiąca - rabat na Abonament, w wysokości 95% Abonamentu za okres, w którym nastąpiła przerwa w dostępie do Usługi.
Wyżej opisana niedostępność Usługi nie dotyczy przypadków planowanego wyłączenia Usługi na czas prac technicznych realizowanych przez Usługodawcę (tzw. Przerwa techniczna), o którym Usługobiorca zostanie każdorazowo poinformowany na minimum 24h przed planowym wyłączeniem Usługi.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieumiejętnego korzystania z Usługi a także innych działań Usługobiorcy, spowodowanych przez sprzęt komputerowy z jakiego korzysta Usługobiorca, nieprawidłową konfigurację tego sprzętu, udostępnienie przez Usługobiorcę dostępu do Usługi osobom nieuprawnionym itp.
- Usługodawca odpowiada wyłącznie za rzeczywistą szkodę jaką poniósł Usługobiorca z winy Usługodawcy, jednakże jakakolwiek odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do wysokości 6 krotnego Abonamentu opłacanego w miesiącu powstania szkody.
- Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność treści regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną usługi przewozu autokarowego, jak również zasady przetwarzania danych osobowych oraz politykę prywatności i plików cookies, które poprzez moduł sprzedaży online umieszcza w serwisie internetowym służącym do zakupu biletów.
- Usługodawca gwarantuje bezpieczeństwo danych Usługobiorcy na serwerach Usługi poprzez wykorzystanie najnowocześniejszych w tym względzie technologii szyfrowania gromadzonych i transmitowanych danych, wykorzystanie bezpiecznych protokołów SSL oraz replikacji danych. Zastosowane zabezpieczenia uniemożliwiają utratę danych na serwerach Usługi oraz blokują dostęp do nich osobom nieuprawnionym. W celu zapewnienia bezpieczeństwa, oprogramowanie działa na serwerach firmy Oktawave Sp. z o.o., która przetwarza dane osobowe jako procesor oraz zapewnia stosowanie zasad bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem RODO.
- Usługodawca dochowuje należytej staranności dla utrzymania parametrów Usługi na stałym poziomie, przy czym ich niedotrzymanie nie stanowi niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Umowy.
- Odpowiedzialność Usługodawcy za bezpieczeństwo danych podlega wyłączeniom zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Administratorem danych Usługobiorcy jest Usługodawca. Administratorem danych Użytkowników jest Usługobiorca, który przekazuje te dane osobowe Usługodawcy. Usługodawca przetwarza te dane w celu prawidłowego świadczenia Usługi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie RODO) oraz aktualnie obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.
- Każdemu Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, zgodnie z Zasadami przetwarzania danych osobowych oraz Polityką Prywatności i plików cookies.
- Wypełniając Formularz rejestracyjny Użytkownik podaje dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji umowy o świadczenie Usługi, a także jej rozliczenia, w tym wystawienia faktury.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rejestracji w serwisie oraz korzystania z Usługi.
- Usługobiorca jest administratorem danych osobowych Pasażera i jest zobowiązany do przetwarzania danych wyłącznie w celu prawidłowej obsługi zamówienia i wykonania umowy sprzedaży na rzecz Pasażera. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za prawidłowość przetwarzania tych danych zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie RODO) oraz aktualnie obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.
- Usługobiorca jest administratorem danych osobowych Pasażera, które są przez niego przetwarzane w celu zawarcia umowy przewozu, przy czym dane te pobierane są na Kasę Usługobiorcy, a po zrealizowaniu sprzedaży dane te są z kasy usuwane. Usługobiorca przekazuje te dane do dalszego przetwarzania Usługodawcy w celu umożliwienia przesłania ich do kasy fiskalnej, która dokumentuje sprzedaż biletu. Usługodawca nie ma prawa przetwarzać danych osobowych Pasażera w jakikolwiek inny niż opisany powyżej. Usługobiorca jako administrator danych osobowych ponosi odpowiedzialność za prawidłowość przetwarzania tych danych. Za użycie danych osobowych Pasażera w innym celu lub inny sposób niż opisane w niniejszym regulaminie odpowiada Usługobiorca.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, aktualnie obowiązującej ustawy o ochronie danych osobowych a także Rozporządzenia RODO.
- Niniejszy Regulamin może ulegać zmianom a aktualny Regulamin dostępny jest zawsze na stronie Usługi. Regulamin obowiązuje od chwili jego publikacji na stronach Usługi. Usługodawca każdorazowo poinformuje Usługobiorcę o zmianach w Regulaminie z odpowiednim wyprzedzeniem.